Destek Alanı

Sıkça Sorulan Sorular

Üye olmadan sipariş verebilirsiniz. Bunun için ürün sayfalarından satın almak istediğiniz ürünleri sepete ekleyerek, ‘Sepeti onayla’ adımında karşınıza çıkan ekrandan ‘Üye Olmadan Devam Et’ demeniz yeterli.

Üye olmadan verdiğiniz siparişe ait bilgilendirmeleri, sipariş esnasında paylaştığınız e-posta adresinden ve sipariş numaranız üzerinden takip edebilirsiniz.

 Siparişlerinize ait detaylı bilgilere erişebilmek için üye olarak sipariş vermenizi tavsiye ederiz.

Üye olurken kullanacağız e-postanızın doğruluğundan emin olmalı, aktif kullandığınız bir adres ile üyeliğinizi tamamlamalısınız. Size ve siparişinize özel tüm bilgilendirmeleri bu adres üzerinden paylaşacağız.

Şifrenizin; en az 7 karakter olmasına, en az 1 harf ve 1 rakam içermesine dikkat etmelisiniz.

Şifrenizi unuttuysanız eğer, şifre sıfırlama işlemi yaparak hesabınıza giriş yapabilirsiniz.

Bunun için takip edeceğiniz adımlar;

‘Üye Girişi’ sayfasından ‘Şifremi unuttum’ yazısına tıklayın. Üyeliğinize ait e-posta adresinizi girerek ‘Gönder’ dediğinizde ilgili e-posta adresinize bir link gelecek.

Gelen linke tıklayarak yeni şifre oluşturma işleminizi yapabilirsiniz.

Eğer link size ulaşmadı ise spam klasörünüzü kontrol edin.

Ayrıca dilediğiniz zaman Hesabım > Hesap Detaylarım kısmından şifre değişiklik işleminizi yapabilirsiniz.

Masaüstü Bilgisayar ve çevre birimlerinin garantisi fatura kesim tarihinden itibaren 2 Yıldır.

Sipariş verebilmek için şu adımları izlemeniz yeterli:

Ürün sayfalarından satın almak istediğiniz ürünleri ‘Sepete Ekle’ butonuna tıklayarak sepetinize ekleyebilirsiniz.

Ödeme ekranından kayıtlı adreslerinizden birini seçebilir, veya yeni bir adres bilgisi ekleyebilirsiniz.

Aynı ekranra kart bilgilerinizi girip, taksit yapmak isterseniz taksit seçeneklerinden birini seçerek ödeme işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Siparişinizin ödemesini banka/kredi kartlarıyla veya Havale/EFT ile yapabilirsiniz.

Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.

Cihazlara ait sürücüleri bu link üzerinden inceleyip, indirebilirsiniz.

Teknik problemler ile ilgili Canlı Destek hattımızdan veya da bir bilet oluşturarak yardım alabilirsiniz.

 

Hesabım > Adreslerim sayfasında yer alan ‘Adres Ekle’ butona tıklayararak teslimat adresi tanımlayabilirsiniz.

Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında kontrol edin.

Kargo paketinde veya üründe hasar varsa, paket adedi yanlışsa:

o Kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” tutturun.

o İçerik ve adet kontrolü yaparak kargoyu teslim almama kararı vermeniz halinde sipariş ekranından kolay iade seçeneği ile iade kodu alın.

o Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte kargo görevlisine teslim edip Aidata Oyun Sistemlerine geri gönderin.

Yukarıdaki adımları takip ederken yaşadığınız bir sorun olursa Canlı Yardım alanından bize ulaşarak destek alabilirsiniz.

Kargonun gönderildiği kargo firması ile aşağıdaki numaralardan irtibata geçebilirsiniz.

MNG Kargo için 444 06 06

Yurtiçi Kargo için 444 99 99

Anlaşmalı kargolar ile ürün gönderilmesi durumunda kargo ücretsizdir

Ana sayfada yer alan Hesabım bölümünde bulunan Siparişlerim sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.

  • Eğer siparişiniz Siparişiniz Alındı ya da Hazırlanıyor statüsünde ise aşağıdaki kanallardan talebinizi bize iletin.

Hesabım bölümünde Yardım sekmesinden bize bilet olarak ulaştırabilirsiniz veya da sitemizdeki Canlı Yardım butonu üzerinden çalışma saatlerimiz içerisinde adres değişikliğini gerçekleştirebilirsiniz.

  • Eğer siparişiniz Kargoya Verildi statüsündeyse alıcı ve/veya adres değişikliğini kargo firmaları da sadece belli bir süre içerisinde yapabilir. Değişiklik talebinizi iki şekilde iletebilirsiniz.
  1. Kargonun gönderildiği kargo firması ile irtibata geçerek
  2. Sitemizdeki Canlı Yardım butonu üzerinden çalışma saatlerimiz içerisinde adres değişikliğini gerçekleştirebilirsiniz.

Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünlerinizin kargo hazırlıkları başlamadan önce aşağıdaki şekilde kolayca iptal edebilirsiniz.

Hesabım > Siparişlerim > İptal Et adımlarını takip ederek işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Ürünleriniz kargolanmak üzere hazırlanmaya başlandıysa (faturanız kesildiyse) veya kargoya verildiyse iptal edilemez. Bu durumda ürünü teslim aldığınızda iade edebilirsiniz.

Mesafeli Satış Sözleşmesine göre internetten veya mobilden satın alınan bir ürünü iade etme süresi 15 gündür.

İade süresi ürününüz elinize ulaştığından itibaren 15 gündür.

15 günlük süre ürünü kargodan teslim aldığınız gün başlar.

Ürünler kullanılmış, yıpranmış, kırılmış,ambalajı hasarlı yada orjinal ambalajından farklı bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.

Ürünlerinizi iade adımında gösterilen kargo firması ile iade edebilirsiniz.

  1. warp.com.tr web sitesinde yer alan Hesabım bölümünden Siparişlerim başlığına gidin.
  2. İade Et butonuna basın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyin.
  3. İade edilecek ürün ve iade nedeni seçin. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edilecek ürün adedini de seçmeniz gerekir.
  4. Kargo seçiminizi yapın.
  5. İade isteğiniz onaylandığında size İade Kargo kodu iletilecektir. İade kargo kodunuza İade Taleplerim sayfasından ve üyelik mail adresinize gönderilen bilgilendirme mesajından da ulaşabilirsiniz.
  6. İade edilecek ürünler ile birlikte faturayı tek bir pakete koyun. (Her bir teslimat için iade kodu ayrı ayrı alınmalı ve paketler ayrı ayrı hazırlanarak kargoya verilmelidir.)
  7. Paketi iade kargo koduyla birlikte seçtiğiniz kargoya 3 gün içinde teslim edin. Alıcı kısımına; Aidata Oyun Sistemleri A.Ş. Kavacık Mh.Zafer Tepe Sk.Temel Ataş Plaza No:16/1 yazarak kargoya teslim edin. 3 günü geçirdiğiniz durumda yeniden iade kargo kodu almalısınız.
  8. Kargonuzu teslim ederken iade kargo kodunu belirtmeyi unutmayın. İade kargonuz için sizden hiçbir ücret talep edilmeyecektir.

Ürünler kullanılmış, yıpranmış, kırılmış,ambalajı hasarlı yada orjinal ambalajından farklı bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz.

Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.

İptal ettiğiniz bir siparişin ücret iade işlemleri 2-10 iş günü içerisinde tamamlanır.

 İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:

    o Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.

    o Ürün iade şartlarına uygunsa 2-10 gün içerisinde iade süreci tamamlanır.

    o Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.

Ayrıca iptal veya iadeniz tamamlanınca üyelik e-mailinize bir bilgilendirme mesajı gönderilir.

Bu mesajı aldıysanız bankanıza Aidata Oyun Sistemleri tarafından ücret iadesi yapılmış demektir

İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde bir kaç günde yansır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur.

Taksitle yapılan alışverişlerin ücretini bankaya tek seferde öder. Banka, bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder. Örn: 3 taksitle aldıysanız 3 ayda iade tamamlanır.

İptal ya da iade gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz.

İptal ya da iade sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur. Ücret iadesi kampanyanın indirimi düşülerek yapılır.